'Teamwork makes the Dream work'

Bij de Apeldoornse Popschool leer jij je instrument bespelen van ervaren docenten die hun sporen in de muziekwereld ruiterlijk verdiend hebben. Vanaf de eerste les gaan we samen aan de slag met één van jouw favoriete liedjes. Liedjes die je uiiteraard zelf mag kiezen. We voelen ons zeer betrokken en maken graag samen met jou een plan van aanpak. Je kunt bij APS terecht voor zangles, gitaarles, basgitaarles, drumles, keyboardles en pianoles. Maar niet alleen het leren beheersen van jouw instrument staat op het lesprogramma. Als je het leuk vindt om in een bandje te spelen en optredens te doen voor publiek maken wij daar een belangrijke plaats in het aaanmbod van APS.Super ongedwongen!! Dat kan zowel in het klein, in een gezellige omgeving voor ouders en medeleerlingen, als in het groot, op een echt podium, met een vette lichtshow en een dikke geluidsinstallatie voor een volle zaal met veel publiek!

We zijn gemakkelijk te vinden zonder parkeerkosten aan Jean Monnetpark 59, 7336BB Apeldoorn.

fb